Kosmetika Třebíč, Lucie Urbánková

Kosmetika Syncare Třebíč - pleť, péče o pleť, pleťová kosmetika a přístroje. Dermokosmetika pro kosmetické salony, typizace pleti a další služby týkající se péče o pleť. Moravské Budějovice, Vysočina

Všeobecné obchodní podmínky

Název poskytovatele: Lucie Urbánková, Bráfova tř. 160/18, 674 01, Třebíč
IČO 724 27 680

Obchodní podmínky

  1. Základní ustanovení

 tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb a prodávajícím produktů /služby uvedené na www.lucieurbankova.cz, provozovně Bráfova tř.160/18, Třebíč a kupujícím poskytovaných služeb nebo produktů/  Provozovatel poskytuje kosmetické služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem. Objednáním konkrétního termínu kosmetické péče nebo objednání dárkového poukazu osobně, telefonicky, e-mailem, sms nebo přes objednací online formulář, projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele. Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami, má možnost služby kosmetického studia nevyužít.

  1. Objednávka služeb

Termín návštěvy

Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy /telefonní hovory, internetové připojení/ si hradí zákazník sám.

Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem osobně, telefonicky, e-mailem. Objednaný termín se stává závaznou objednávkou a je považován za uzavření smlouvy o poskytování služeb. Tato smlouva se uzavírá v českém jazyce.

Přeobjednání

Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu dostavit, informujte o tom předem telefonicky 777 642 621, nejpozději však 24 hodin před záhájením kosmetické péče.

Máme pochopení pro mimořádné situace, proto nemáme zavedené storno poplatky. Pokud ale termín zrušíte na poslední chvíli, není možné termín obsadit jinou klientkou. Nedostavíte-li se na objednaný termín opakovaně, vyhrazujeme si právo takového klienta vyřadit z databáze zákazníků a na další péči již neobjednat.

Předčasný příchod

K čekání jsou v provozovně určeny prostory čekárny – recepce. Prosíme Vás, aby jste nepřicházeli na objednaný termín dříve než 10 minut před plánovaným termínem. Prosíme Vás o ohleduplnost, pokud probíhá péče u předchozí klientky.

Pozdní příchod

Dostavíte-li se se zpožděním po dohodnutém termínu, bude objednaná služba provedena ve zkráceném rozsahu, takže skončí v původně plánovaném čase. Berte prosím na vědomí, že u některých služeb kratšího časového rozsahuvýše uvedené aplikovat nelze a pokud přijdete s více než 15ti minutovým zpoždění, k čerpání služby již dojít nemusí. Zkrácení služby nebo neprovedení služby z důvodu pozdního příchodu klienta nemá vliv na cenu objednané služby.

Dárkové poukazy

Má-li klient dárková poukaz na službu nebo hodnotu a nedostaví-li se bez omluvy, dárkový poukaz bude považován za vyčerpaný. Dárkový poukaz lze čerpat pouze po dobu jeho platnosti, která je vyznačena na poukazu. Poté pozbývá platnosti. Na péči hrazenou dárkovým poukazem je nutné se objednat minimálně 14 dní předem, jinak nejsme schopni garantoat termín do konce platnosti poukazu. Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost. Dárkový poukaz je nezbytné přinést s sebou na kosmetickou péči.

Odmítnutí služby

Služba může být odmítnuta v těchto případech:

  • klient trpí kontraindikacemi
  • klient se dostaví v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek
  • klient se dostaví se zdravotními problémy
  • klient se během objednání nebo služby vyjadřuje nepřístojným způsobem

Osobní věci a cennosti

Osobní věci je klient povinen si vzít s sebou do kabiny, kde je poskytována služba. Za věci odložené v prostoru čekárny nebo recepce neručíme.

Ceník

Ceník je k nahlednutí ve studiu a na webových stránkách provozovatele www.lucieurbankova.cz. Nejsme plátci DPH

  1. Reklamace služeb

Reklamace se uplatňuje před zaplacením služby. Ve vyjimečných případech může klient uplatnit reklamaci později. Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník doložit, že předmět reklamace souvisí s konktrétním pochybením provozovatele. Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele. V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po klientovi.

  1. GDPR

Osobní údaje shromažďujeme z titulu oprávěného zájmu. Pokud požadujete Vaše osobní údaje vymazat z naší databáze, prosím informujte nás.

  1. Mimosoudní řešení sporů

Pokud mezi prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona 4.634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce – www.coi.cz

  1. Platnost a účinnost

Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1.1.2025

Přesunout se na začátek